עמוד הבית מנעולן באור עקיבא

מנעולן מומלץ באור עקיבא

  • מנעולן מוסמך זמין 24 שעות
  • שירות מהיר 20 דקות
  • מנעולנים מומלצים
מנעולן מומלץ באור עקיבא

22 מנעולנים מומלצים באור עקיבא זמינים עבורך לחילוץ עד 20 דק הגעה

גרים באור עקיבא, ואתם לא מוצאים את המפתחות לבית או לעסק? הגעתם למקום הנכון. אנחנו מספקים שירותי מנעולן באור עקיבא על ידי צוות מקצוענים עד הבית 24 שעות ביממה, תוך 20 דק' בלבד מרגע הפנייה.

פורצים את כל סוגי הדלתות

הדלת מסרבת להיפתח? אין שום בעיה, אנו נעמיד לרשותכם מנעולן באור עקיבא שיודע לפרוץ את כל סוגי הדלתות. המיומנות שלנו באה לידיי ביטוי בכך שאנו יודעים לפרוץ את כל סוגי הדלתות. כך שמיד אחרי שאנו נגיע אליכם, תוכלו למצוא את עצמכם נכנסים אל תוך הבית. אנו משתדלים לבצע את הפריצה בזהירות על מנת שלא להסב לדלת נזק בלתי הפיך. לרוב לאחר הפריצה שלנו אין צורך להחליף את הדלת.

פורצים את כל סוגי המנעולים

המנעול לא משתף אתכם פעולה? לעיתים התקלה עשויה להגיע מכיוונו של המנעול. גם כאן כל מנעולן באור עקיבא אשר מגיע מטעמנו ידע להתמודד עם כל מצב. המנעולנים שלנו יודעים לפרוץ את כל סוגי המנעולים, ובמידת הצורך גם להחליף אותם. אנו מספקים אחריות על כל פריצה או החלפה שאנו מבצעים בבית הלקוח.

תוך כמה זמן אנחנו מגיעים אליכם מרגע הפנייה?

מחכים זמן רב עד שמנעולן באור עקיבא יגיע אליכם? אצלנו הלקוחות לא צריכים להמתין זמן רב. המנעולנים שלנו מגיעים לכל נקודה באור עקיבא בתוך 20 דק' בלבד. ברוב המקרים הם אפילו מגיעים הרבה לפני על מנת להעניק שירות מהיר. מהירות התגובה ביחד עם איכות השירות הם הנקודות הכי חזקות שלנו.

איך מזמינים את השירות?

הגיע הזמן להזמין פורץ דלתות? אנו עושים כל מאמץ על מנת לגרום לכך שכל לקוח יכול להזמין מנעולנים במהירות. כל מה שנדרש מכם לעשות זה להשאיר לנו פנייה באתר או להתקשר אלינו. מיד לאחר מכן נוכל לקבוע מועד שמתאים לכם. המנעולנים שלנו זמינים לספק שירות גם באופן מיידי מעכשיו לעכשיו, ללא עיכובים מיותרים.

כמה זה יעלה לכם?

העלות של מנעולנים באור עקיבא משתנה בהתאם לסוג התיקון שאותו הם מבצעים. לפריצה של מנעול יש מחיר אחד, ולפריצה של דלת יש מחיר אחר. כך שאם אתם רוצים לקבל הצעת מחיר רלוונטית, המנעולנים שלנו יצטרכו לבחון את מצב הדלת. עלות קריאה למנעולן נעה בין 200-250 ₪, לעלות הזאת מוסיפים את עלות התיקון.

"מנעולן באור עקיבא יצאת צדיק" – מכירים את זה?

זקוקים בדחיפות למנעולן באור עקיבא? אנו כאן על מנת לספק לכם שירות מקצועי ומהיר, התקשרו אלינו בהקדם: 072-3305266